close

和好友們道別的路上,我騎著小白,眼眶濕潤。
分不清楚是喜極而泣的眼淚,還是難過的水氣。
我承認我有些嫉妒,聽見好友失而復得的幸福。
我由衷地為她高興和歡喜著,只是我有一點....。

有沒有機會,你還可以再牽我的手?
我在進門前,努力想了幾句輕鬆的開場白,希望有個出乎意料的開始。

轉個彎,就要到家了,我....不安著。
害怕自己的膽小,開不了口.......。

深呼吸地,鼓起勇氣推開門,你開心又專注的玩著新來不久的小狗狗,並沒有發現我的存在。
似乎沒有我發言的機會,想說的話,到了嘴邊又吞回去.....。
我像似鬆了口氣的躲回房間,慶幸自己沒有說出令彼此尷尬的話語。

你和小朋友的笑聲,一陣又一陣的.......。

明明你就在我眼前,卻有著最遠的距離.....。

  

☆心情點播☆--Always Somewhere (by Scorpions)

Lyrics:Klaus Meine Music:Rudolf Schenker

Arrive at seven the place feels good
No time to call you today
Encores till eleven then Chinese food
Back to the hotel again

I call your number the line ain't free
I like to tell you come to me
A night without you seems like a lost dream
Love I can't tell you how I feel

Always somewhere
Miss you where I've been
I'll be back to love you again

Another morning another place
The only day off is far away
But every city has seen me in the end
And brings me to you again

Always somewhere
Miss you where I've been
I'll be back to love you again

#### CITE FROM 'so61 lyrics DB' http://so61.com/

arrow
arrow

    輕羽 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()